„8 DNÍ PRO PALIATIVU“: ZORKA ŠŤASTNÁ UKAZUJE, ŽE ŽIVOT STOJÍ ZA TO ŽÍT NAPLNO I S VÁŽNOU DIAGNÓZOU
Z Chebu do Třince na kole, 800 kilometrů a 17 hospiců: Inspirativní jízda upozorňuje na důležitost kvalitní paliativní péče.
Většina z nás by ráda konec života strávila doma. Rádi bychom až do konce žili pokud možno tak jako dříve, mezi věcmi, které nás životem provázely. Chceme pít svůj čaj, jíst na svém talíři, užít své ubývající síly k povídání si s těmi, které máme nejraději.
Naším posláním je prostřednictvím zdravotní, sociální, psychologické a duchovní podpory umožnit těžce a nevyléčitelně nemocným prožít poslední období svého života doma, v kruhu svých blízkých.
Nevyléčitelně nemocným lidem, kteří chtějí žít a dožít doma a
Smlouva o poskytování péče multidisciplinárního týmu
Vedoucí sestra: Andrea Wagnerová
Kontakt: WgqBVZ2oW%Ao8~l7VX~tZ6b7c8kmYZhaa8kmb, tel. 734 705 028
Nabízíme rodině pomoc v péči o nemocného – při hygieně, podávání stravy, polohování, přesunu na invalidní vozík, doprovod ven
NABÍDKA SLUŽEB A ÚHRADY ZA SLUŽBY
INFORMACE PRO UŽIVATELE, PRAVIDLA SLUŽBY
Smlouva o poskytování sociální služby
Pravidla pro stížnosti
Jste-li nespokojen se službami či přístupem pracovníků máte právo si stěžovat.
Co je stížnost?
Stížnost na poskytování sociální služby je vyjádřená nespokojenost s cílem dosáhnout změny. Stížnost lze podat do 1 roku od události, na kterou stížnost směřuje. Stížnosti bereme jako cenné podněty pro další zlepšování služby a pro celkové zvyšování její kvality. Podání stížnosti nevede k žádnému znevýhodnění, újmě stěžovatele či osoby, kterou zastupujete.
Kdo si může stěžovat?
Stěžovat si může:
Komu a jak mohu svou stížnost sdělit?
Stížnost lze podat písemně, ústně, elektronicky, telefonicky, a to každému zaměstnanci služby.
Co následuje po podání stížnosti?
Stížnost je vždy písemně evidována a je-li to možné, je sepsána společně se stěžovatelem. Stěžovatele informujeme o následujícím postupu:
Co když nechci svou stížnost podat osobně?
Pokud jste současným nebo bývalým uživatelem služby a nechcete či nemůžete si stížnost podat osobně, může ji za Vás podat Váš zákonný zástupce nebo ten, komu jste udělil plnou moc.
Co dělat, když nechci stížnost podepsat?
Pokud si přejete podat stížnost anonymně, nemusíte ji podepisovat, ale je třeba napsat, zda jste nebo býval uživatelem služby nebo jste zaměstnancem služby, a pak se budeme stížností zabývat jako každou jinou. Vyrozumění o vyřešení anonymní stížnosti bude zveřejněno po dobu 14 dnů na nástěnce v sídle DH Bárka, Mahenova 4686/16, 586 01 Jihlava.
Kam se mohu obrátit, když budu nespokojený s vyřízením své stížnosti?
Když budete nespokojený s tím, jak byla stížnost vyřízena, a to ani po podání Vašich připomínek, nebo když nebyla dodržena lhůta pro její vyřízení, můžete se písemně obrátit na:
Zásady vyřizování stížnosti:
Stížnost není důvodem pro ukončení poskytované služby ani k diskriminujícímu jednání ze strany poskytovatele služeb.
Službu si můžete domluvit na níže uvedeném kontaktu:
Úmrtí blízkého nám mnohdy převrátí život naruby, můžeme se cítit ochromení, bezradní či osamělí. Tato situace může vyvolat řadu otázek, na které hledáme odpověď.
Prostřednictvím naší služby pomáháme pozůstalým prožít emoce spojené se ztrátou blízkého člověka a vyrovnat se s nimi. Poskytujeme bezpečný a diskrétní prostor pro sdílení a nabízíme odbornou pomoc při hledání nového smyslu a rovnováhy v životě.
Pro koho tu jsme
Podporu a pomoc poskytujeme především v těchto oblastech:
Poradenství pro pozůstalé je veřejná služba určená všem, kdo ji potřebují. Není tedy třeba, abyste byli stávajícími nebo dřívějšími klienty služeb hospice.
Poradenství poskytujeme zdarma.
Konzultace poskytujeme v sídle Bárky - domácího hospice - Mahenova 16, 58601 Jihlava.
Předem se prosím objednejte telefonicky na tel. čísle +420 731 699 083 (pondělí - pátek 8.00 - 14.00), nebo e-mailem: X8EuRYUS5buvRf54YanBZd54Ys. 4
Pomůžeme Vám s vyřízováním úředních záležitostí (příspěvek na péči), administrujeme dlouhodobé ošetřovné, nasměřujeme vás na další finanční pomoc, poskytujeme podporu v těžké životní situaci.
Psychologická podpora
Nabízíme jim našim pacientům i jejich pečujícím.
Nabízíme zprostředkování setkání s knězem, nebo jen popovídání o „věcech mezi nebem a zemí“ bez ohledu na vyznání.
Všechny tyto služby jsou poskytovány zdarma v rámci péče.
Nabízíme základní sociální poradenství a psychologickou individuální podporu lidem po ztrátě, prioritně pečujícím našich pacientů.
Organizujeme svépomocná setkávání pozůstalých, zpravidla 1x měsíčně. Setkání probíhají na adrese služby, většinou poslední středu v měsíci 16-17:30. Zúčastnit se jich lze po předchozí domluvě, jednorázově či opakovaně. Tato služba není nijak hrazená. Na setkání se můžete přihlásit mailem: marketa.brestovska@jihlava.charita.cz nebo SMS 736 523 676.
Půjčování pomůcek
Veřejnou půjčovnu pomůcek neprovozujeme. Pomůcky mají klienti DH (zdarma) v rámci péče. Zapůjčit a vrátit je mohou po předchozí domluvě, více již na odkazu PŮJČOVNA KOMPENZAČNÍCH POMŮCEK
Naším posláním je prostřednictvím zdravotní, sociální, psychologické a duchovní podpory umožnit těžce a nevyléčitelně nemocným prožít poslední období svého života doma, v kruhu svých blízkých.
terénní
Respektujeme přání pacienta a jeho blízkých, rozmanitost životních stylů a jedinečnost každého jednotlivce. Nabízíme otevřenou, pravdivou a empatickou komunikaci, podporu a doprovázení.
Naším cílem je umožnit těžce nemocným, aby na konci života měli dostupnou zdravotní péči, neztratili důstojnost a mohli se rozloučit. To vše v jejich přirozeném prostředí.
Výchozím předpokladem pro poskytovánní domácí hospicové péče je ochota rodiny pečovat o umírajícího.
Pro pozůstalé Bárka pořádá 2x do roka setkání s názvem Den vzpomínek.
V okrese Jihlava
Bc. Markéta Brestovská
mobil: 736 523 676
email: marketa.brestovska@jihlava.charita.cz
Mahenova 4686/16, Jihlava
PO, ST 9 - 14 hod.
ÚT, ČT, PÁ 9 - 11:30 hod.
PO - PÁ 7 - 15:30 (pro pacienty v péči nepřetržitě)
č. účtu 108383744/0300 VS 517 ČSOB Jihlava Masarykovo náměstí 14, Jihlava 586 01